KRONE DRY LINER: VÍCE TALENT Z HERZLAKE

Společnost Krone zdvojnásobila kapacitu díky nové produkci návěsů Dry Liner v závodě Herzlake. Díky použití dvou nových linek lze širokou škálu s mnoha variantami a možnostmi vybavení vyrobit v nejvyšší kvalitě.

KRONE DRY LINER: VÍCE TALENT Z HERZLAKE

Po zahájení nových výrobních linek v Herzlake zvýšila společnost Krone svou výrobní kapacitu návěsů Dry Liner na více než 180 jednotek týdně. Do areálu byla investována částka 11,3 milionu eur, aby byla uspokojena rostoucí poptávka po Dry Liner přívěsech pomocí dvou nových montážních linek. Dry Liner s hladkým ocelovým tělem a zakřivenými bočnicemi se vyrábí na montážní lince "STG" (hladké ocelové tělo). Tento robustní všestranný vůz se standardními oboustrannými deskami pro klíčové dírky může být vybaven dalším vybavením a variantami zajištění nákladu, například dvoupodlažním zařízením. Na druhé montážní lince „STP“ (ocelová překližka) je suchým obložením překližka dalším Highrunnerem, který se bude vyrábět. I zde lze překližkové bočnice kombinovat se všemi variantami standardního vybavení dostupnými na trhu. Díky flexibilnímu modulárnímu systému jsou na vyžádání možné i jiné typy karoserie, jako jsou lehké plastové bočnice a sendvičové panely.

Všechny typy nástavby jsou standardně vybaveny ocelovou střechou, lze je však v případě potřeby také kombinovat s průsvitnou plastovou střechou nebo izolovanou střechou. Dry Liner tak vždy nabízí to správné řešení pro každodenní přepravu - ať už pro běžný náklad, společnosti CEP (kurýrní, expresní, balíkové), logistiku stěhování a nábytku nebo pro textilní průmysl. V průběhu úzké spolupráce se zákazníky z různých průmyslových odvětví vyvinula společnost Krone v průběhu let řadu funkcí a praktických detailů pro širokou škálu aplikací.

Pro zboží náchylné ke krádeži, jako jsou cigarety, elektronika a parfémy, je Dry Liner STG s ochranou proti kolizi vysokozdvižného vozíku s dvojitou stěnou a kazetami z pozinkované oceli s hladkými stěnami ideálním řešením. Na druhou stranu, každý, kdo přepravuje zboží citlivé na teplotu, jako jsou laky a barvy, je na bezpečné straně se suchou linkou SDK LI se světelnou izolací. Dry Liner navíc zajišťuje nejen to, že zboží dorazí suché, ale díky telematice Krone také vždy sděluje polohu přívěsu a další údaje týkající se vozidla.

S ohledem na tuto rozmanitost možností byly odpovídajícím způsobem vysoké požadavky na dvě nové montážní linky „STG“ a „STP“ v Herzlake. Linka STG je navržena pro kapacitu 100 jednotek za týden. Zde se vyrábějí skříňové nástavby s ocelovými stěnami, jejichž nástavby jsou prefabrikované a lakované jako celek. Pomocí počítačově řízeného jeřábového systému jsou tyto skříňové nástavby přesně namontovány na dodaný podvozek a přišroubovány k podvozku. Na linii STP, kde se vyrábějí další verze Dry Liner, vyniká instalace postranního panelu s jeřábem jako zvláštní bod: Panely, které mohou být dlouhé až 13,6 m a jsou vyrobeny z překližky, plastu nebo pěny-sendvič, jsou vytvořený z jednoho kusu. Esteticky hladký vnější povrch těchto bočnic není přerušen žádnou nosnou konstrukcí, lze jej dokonale označit v požadovaném designu zákazníka a snadno se čistí, stejně jako ocelová hladká stěnová konstrukce. Tato linka je určena pro 84 jednotek týdně.

Společnost Krone používá pro dodávku na řádkovou linku dopravní systém bez řidiče, který přebírá základní úkoly v oblasti dodávky materiálu přímo v montážní oblasti. Nové cesty se ubírají také v technologii lepení. Předběžná montáž variant střechy GRP a ISO se nyní provádí pomocí automatizovaného lepicího stolu.

Navíc byla kapacita automatizované výroby bočnic zdvojnásobena přidáním dalšího lepicího stolu. Sascha Kwiecinski, vedoucí továrny v Herzlake, k výzvám říká: "Nové montážní linky se zaměřují na ergonomii práce, bezpečnost práce a zvýšenou efektivitu. To lze vidět například v nové 'šroubovací technologii Krone', kterou charakterizuje bateriové šroubováky a cílený design upínání šroubů. Celá řada produktů byla již před přípravou veletrhu zásadně přepracována, aby se dále zvýšila kvalita a další výhody pro zákazníky. V rámci projektu byla implementována také řada výrobních linek robotů. rozsáhlá automatizace. “

Kromě společnosti Dry Liners vyrábí Krone ve svém závodě v Herzlake také výměnné nástavby a výměnné valníky a vozidla CEP pro kurýrní a expresní cesty. Klíčovým kvalitativním prvkem je extrémně robustní ochrana proti korozi, kterou poskytuje práškový lak KTL-plus pro podvozek - až do délky 16 m, výšky až 3,2 ma šířky až 2,6 m. Herzlake je také domovem automatizované výroby komponentů Krone. Ve výrobním závodě podporovaném robotem se vyrábějí komponenty jako zadní dveře, čelní stěny, bočnice, stejně jako středové a rohové sloupky pro celý program vozidel Krone.

V komentáři k dvouciferné milionové investici do závodu v Herzlake generální ředitel Bernhard Brüggen říká: „Vzhledem k velmi pozitivní poptávce po výměnných systémech a Dry Linery. Krone se výrazně zvýšila výrobní kapacitu na místě Herzlake. Naše suché vložky a naše výměnné systémy znamenají vysokou kvalitu produktů v kombinaci s řadou inovativních řešení zajištění nákladu, a proto jsou velmi žádané. “

Celková plocha závodu v Herzlake pokrývá přibližně 352 000 metrů čtverečních. V létě 2021 bude dosaženo další etapy rozšíření přemístěním sestavy výměnné nástavby do nové haly. Tato montážní linka byla také zcela přepracována.